Rabu, 6 Jun 2012

Ada Orang Report Kata Speaker Bising, Dengki La tu..

Meriahnya promosi Jelajah Janji ditepati Negeri Kedah bersama kembara Media Prima di Dewan UMNO Sungai Lalang pagi tadi. Rugi sapa tak mai, tapi tak kata kat korang la, pasai sebenaqnya ramai yang tak tau program ni.


Untuk pengetahuan korang, Kembara Jelajah Janji Ditepati oleh skuad Media Prima disertai TV3, NTV7, 8TV, TV9 serta Hot FM, hari ini berada di Dewan UMNO Sungai Lalang, bagi tujuan mempromosikan program sebenar iaitu Karnival Jelajah Janji Ditepati(JJD) bersama pemimpin nombor satu negara, Datuk Seri Najib Tun Razak yang akan berlangsung pada 8 Jun ini di Taman Teknologi Tinggi Kulim(KHTP).

Dianjurkan oleh Media Prima Berhad (MPB) dengan kerjasama Jabatan Perdana Menteri (JPM) Karnival JJD sebelum ini telah diadakan di dua lokasi iaitu di Batu Pahat, Johor dan Kuching, Sarawak dalam usaha mendampingi masyarakat bagi menjelaskan segala usaha serta tranformasi yang telah dilakukan juga janji-janji yang telah ditunaikan oleh kerajaan BN untuk membela rakyat.



Klik sini untuk ketahui lebih lanjut tentang Jelajah Janji Ditepati.


Diwarnai pelbagai acara sukaneka dan riadah, kehadiran Skuad Media Prima di Sungai lalang pagi tadi berjaya membawa keceriaan terutamanya kanak-kanak yang banyak dapat hadiah dan cenderahati. Dan untuk mengubati hati korang yang tak mai pagi tadi, tengok gambar aje la ye..

Peserta tiup tepung, cantik tak.

Isi air dalam botol.
En. Hashim sebagai MC bersama en. Nizam dari ICU.


Dato' Tajul pun mai..




Dan mengambil bahagian main lontar belon.



Anak sapa la yang segak ni?

Taarikkkkkkkkkk!!


Sapa nak hadiah angkat tangan.